BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 13, 2011

cukup2 la ngan politikus ni..

bismillahirrahmannirrahim..with the name of ALLAH,the most Beneficent, the most merciful..

semalam,,bosan-bosan,bace la blog orang..ak bukak yang de bekaitan politikus ni..konon2 nak crik la sape betul n sape salah, either umno or pas,,or either anwar n datuk T or yg seangkatan dengannya..

salah satu blog yg aku bace tu,,ni dia>>


tp ak xtaw la sama ada betul or salah..sbb ak bkan knal pn die ni sape..kang lau ak ckp tu mmg dye, ak bawak fitnah la plak,,lau cam xbtul pn,,hmm tah la..bkn snang ni beb..lau nk caye pe yg dia komen pn,lom tentu dye btul..sape la kte kan nk taw hati org tu..

pastu, slame ni ak bace blog asik ngutok umno je, tp smalam, ak tkjut ade gak blog yg ngutok psl pas..nih pn lagi satu yg wat ak pening.conpius balik la nk undi sape nnt,,cOz nexyer dh kne ngundi dah an,,kikiki:D

ak rase kes DSAI ni haruslah d tutup,,bia la dia selesaikan hal dia sndri (antara dia n ALLAH)..hal sumpah laknat segala, lau dia salah pn, bukan kita dapat taw, sebab sumpah laknat ni maksud dia, JAUH DARI RAHMAT ALLAH..xsemestinye orang tu terus terang dapat bala terus dri ALLAH (contoh cam eksiden, jatuh moto,etc...)..so kte pn xdapat nak taw n nilai either sape btul n sape salah..

hal umno n pas tu...ak xdapat la nak kumin sgt..sbab ak ade terbaca surat penerangan dari Dr.mahathir ntuk pas..nk share ngan korang..tp umph,..lupe link dye pulak..sori..ak pn xpham isi dia..sebab tu sume kn politikus..den ni manusia,,mane la phm,,ngee~~ 

so kesimpulannya, start dr sni,ak rase ak nk stop masuk campur hal2 politikus ni..tp satu la sikap aku ni, suke mengkaji, smpai poning palo den di buatnyo..

laz laz,,ak undi dri ak sndri la..den pn konpius mak uih,,nak undi mane ni mak!!!!! (sambil hentak2 kaki kat dinding!)

kan baguih lau cmni...


x impossible kn??


cube gabung,,maybe jdi gempak lagi??sape taw~




sume nye untuk negara ni gak kn??hoho maju malaysia maju sbg negara islam..ho yeahhh~~


~cakap2 ecot~

eventhough u know you are right ... sometimes it's better for you to just keep quiet ... arguing things with the stupid may just make you to be stupid too ;)

0 comments:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...